טוען ומכווץ תמונה...
שמור תמונה ביטול
מוצר נוסף לעגלה
0
עגלה ריקה
0
עגלה ריקה

ניהול חנות וירטואלית בצורה היעילה ביותר

ניהול וקידום חנות בוונדר שופ ובכל חנות וירטואלית אחרת, הוא הנושא הכי מבוקש היום בתחום האנטרנט והמכירות. כל שנה מצטרפים לקניונים השונים בעולם כגון: אי.ביי, אטסי ואמזון אלפי מוכרים ואלפי קונים, כך שהגרף נמצא בעלייה מתמד ויציבה. לכן ישנה רבה חשיבות לניהול וקידום נכון עבור החנות שלכם בוונדר שופ ובכל מערכת מכירות אחרת.

מוכרים רבים כבר עשו את הצעד הראשון לקראת פתיחת חנות וירטואלית ועשו את זה באופן עצמאי. מוכרים אלו כבר ארגנו מלאי מוצרים, צילמו אותם, העלו את המוצרים לאתר, קבעו מחירי מבצע וקופונים, סגרו חוזים עם חברות משלוחים שונות וכרגע הם פשוט מחכים להזמנות שלרוב לא מגיעות מהאתר.

אנו בוונדר שופ הכנו עבורכם מדריך קצר לשיפור וייעול החנות שלכם, כך שתיצור הנעה לפעולה למכירות בחנות הפרטים שלך.

איך תשפרו את התוכן שלכם באתר: תמונות, טקסטים עם מילות מפתח, תגיות וסרטוני ווידאו

אחד המדדים העיקריים להצלחה של חנות וירטואלי הוא איכות התוכן הקיים בחנות. תוכן משמעותו לא רק טקסט, אלא גם: קופירייטינג לכותרות מפתות, צילומי מוצר סקסיים, מילות מפתח הקשורות למוצרים, הסברים ותיאור מפורט ככל האפשר על כל מוצר, מדיניות המשלוחים והחזרות, תקנון, סרטוני ווידאו עם ערך מוסף, ועוד.

שלב ראשון בניהול נכון של חנות וירטואלית הוא להביא את התוכן להיות המלך של האתר, גולשים יגיעו לאתר לאוו דווקא בגלל מוצר שהם מחפשים, אלא גם בגלל תוכן מעניין שנותן להם ערך מוסך ומלמד אותם משהו שלא ידעו לפני. הדבר השני הוא צילומי מוצר מקצועיים, כך שיעבירו את המוצר בצורה הטובה ביותר ויעשו חשק לרכוש אותו גם אם לא קראו את פירוט המוצר - היום קונים בתמונות יותר מאשר במילים.עוד טיפ ברמת התוכן הוא להדגיש את הייחוד של כל מוצר ולהפוך את חוויית הקניה ליותר מעמיקה ומענינת.

דבר נוסף וחשוב עבור כל חנות וירטואלית הוא מילות המפתח שנמצאות על כל מוצר. כל תגית למוצר צריכה להיות מותאמת בצורה מושלמת למוצר - תחשבו שכך הגולשים מחפשים את המוצר - על פי מילות מפתח של גוגל. אם תעשו זאת נכון זה ישפר משמעותית את הסיכויים שהמוצר יעלה בתוצאות החיפוש של גוגל.

חנות מסודרת תמיד עושה חשק לקנות

גולשים אוהבים סדר, בהירות וחוויית משתמש נוחה, כך שיוכלו להגיע למוצר שרצו ב-2 לחיצות עכבר בלבד. דמיינו שהחנות הווירטואלית שלכם היא חנות אמיתית וכך נסו לסדר את המוצרים על מדפים, או קטגוריות בחנות הוירטואלית. אילו מוצרים משלימים זה את זה? אלו מוצרים צריכים להיות על אותו מדף? ומה אמור להיות במדף שממולו?, ממש כמו חנות אמיתית, גם החנות הוירטואלית צריכה להיות מסודרת ומאורגנת כך שהגולש יעבור חוויית קניה נוחה וקלה.

צרו גיוון במלאי המוצרים שלכם

עברו על מלאי המוצרים שלכם ובדקו מה עוד אפשר להוסיף. זכרו טיפ חשוב: בחנות וירטואלית אנו לא חייבים להחזיק מלאי ויכולים גם לעשות שיתופי פעולה עם חנויות אחרות וכך לגזור עמלת רכישה. לכן, זה הזמן ליצור קולקציות חדשות, מוצרים משלימים ולהציע וריאציות למוצרים אהובים ופופולריים בחנות הוירטואלית.

מה המבצעים שלכם?

כל הגולשים ללא יוצא מן הכלל אוהבים מבצעים וקופונים. ד בר זה מאוד עוזר בתהליך המכירה. לכן, אם אתם מחזיקים במלאי שתקוע אצלכם במחסן, או עם מוצרים שמחיריהם ירדו משמעותית באופן מפתיע, כדאי לכל מנהל חנות וירטואלית להוריד את המחיר רק כדי לבצע מכירות ולהביא טראפיק לחנות שלכם.

יש לכם כבר דף פייסבוק?

אם יש לכם דף פייסבוק סביר שהוא לא ממצה את הפוטנציאל המקסימלי שלו. בזמן שאתם מרענננים את החנות הוירטואלית שלכם, נצלו את הזמן היקר הזה גם לשדרוג דף הפייסבוק שלכם. העלו מוצרים לפחות פעמיים בשבוע, כתבו מדריכים, תכנים ומדריכי ווידאו של מוצרים שונים. זכרו שיש אינספור סרטוני ווידאו ומדריכים ביוטיוב, כך שתמיד תוכלו לקחת סרטון מוכן ופשוט לשף בדף הפייסבוק שלכם. בנוסף, כדאי שתתחילו בהקדם להוציא סכומי כסף קטנים על קמפיינים ממומנים של פייסבוק, בתקציבים קטנים מאוד תוכלו להגיע לחשיפה ולקהל יעד שמדוייק עבור תחום הפעילות שלכם.

חנות וירטואלית לעסק

מכירות ברשת נמצאות בגרף עליה תמידי

חנות וירטואלית עסק

רכישות באנטרנט הפכו לפעולה קלה ונוחה

עוצב ונבנה ע"י יאלו עיצוב ובניית אתרים